Søgemaskineoptimering

Search Engine Optimization (SEO), står for Søge Maskine Optimering.

Hvad enten du ønsker at øge markedsandelen for din web-butik eller øge mængden af ​​besøgende på din hjemmeside så kan SEO øge trafikken for dig.

SEO handler om den on-site design og off-site strategier du kan bruge til at forbedre din rang og konkurrencedygtighed på søgemaskinerne.


Søge Engine Optimering SEO

 

SEO's relevans?

Søgemaskiner generere den største mængde målrettet trafik på nettet. Jeg taler ikke kun om Google. Jeg taler om alle de søgemaskiner, som millioner af folk bruger hver dag, og de internet scannende maskiner (bot'er), der forsyner søgemaskinerne med data. Med mere end 400 millioner websøgninger udført hver dag.

SEO giver dig den største ROI af alle marketing værktøjer. Fordi den trafik SEO giver, er gratis og den placering din hjemmeside opnår gennem SEO kan fortsætte i lang tid efter det indledende arbejde er udført.


SEO Prioritets Liste

Hvad har mest vægt og betydning i SEO-processen?
Sandheden er, at kun søgemaskinernes programmører kender alle søgningens algoritmer, der giver top rang i en søgning. Men når det kommer til SEO teknikker som valg af søgeord er der en bred vifte af værktøjer til rådighed for domæneadministratoren. Google siger: "Vi lavede 400 + algoritme ændringer sidste år". Nogle oplysninger om søgealgoritmer er meget offentlig andre er genstand for megen diskussion.
Dette er en liste over vigtige dele af SEO i en tilnærmet prioritets rang.


seo billede af indhold konge spillekort
Generelt:
  1. SEO's gyldne regel er, at indhold er konge. Høj kvalitets, unikt indhold, som ikke bare vil kunne tiltrække, men bevarer din målgruppe.
  2. Søgeord, som vil tiltrække målgruppen bør gentages lige så meget som nødvendigt i alle elementer gennem forside dokumentet og rasten af webstedet for at få den rigtige søgeords tæthed.
  3. Elementer på dit websted som Title, H1, og alt tags.
  4. Dit domæne URL skal være kanonisk.
  5. Dine URL's søgeord skal være relevante for målgruppen.
  6. Tilføjelse af nyt relevant indhold minimum 3-5 gange per ugen.
  7. Plan for navigationens sammenkædning af hjemmesiden.

On-page elements

  1. Title elements.
  2. H1 element øverst på sidens og tæt til venstre.
  3. H2 elementer tæt til øverste venstre hjørne.
  4. Anker tekst.
  5. Domænenavn & Side URL nøgleord.
  6. Den korrekte brug af ALT elementer med billede, der vedrører teksten.
  7. Brødtekst.
  8. Skrivning af Meta beskrivelser for hver side på hjemmesiden.
  9. Meta søgeord er den sidste og mindst vigtige element.

Relevansen af SEO på dit websted
Under oversetælse

Title elementer
Under oversetælse

H1 og H2 elementer
Under oversetælse

Domæne navn og side URL'er
Under oversetælse

ALT egenskaben af billeder
Under oversetælse

Brødtekst: p, li, dt, dd elementer
Under oversetælse

Meta elementer
Under oversetælse

Meta søgeord
Under oversetælse

Link bygning
Under oversetælse

Google algoritmer
Under oversetælse

Sige Rang
Under oversetælse

Google's Tillids Rang algoritme
Under oversetælse

Hvad er et Web directory?
Under oversetælse

Anbefalet litteratur:
Under oversetælse